BENİM OLSUN: ALAİA ZIMBALI TOPUKLULAR


Alaia

Gün bitti...Bugün iş sonrası gittiğim pilates dersinden çıkarken aklımda bu ayakkabılar vardı.Ne kadar güzeller değil mi? Sonra bugün akşam eve dönerken yol boyunca yağlıboya tablolar düşündüm.Tablolarını merak ettiğim arkadaşımın bahsettiği ressamın tablolarını düşündüm(ünlü bi ressam ve cihangirden).google'lasam çıkar ama hala hayalimde manzara resimleri var.cihangir'de ne çok yaratıcı enerji var onu düşündüm.burda insan kitap yazabilir,resim yapabilir,şarkı söyleyebilir hatta Orhan Pamuk gibi romanlar yazabilir...(Masumiyet Müzesi'ni ağlamaktan okumaya devam edememiştim gecen yaz.sonunu merak ediyorum ama okadar hüzünlüydü ki devam edemedim)Cihangir'de öğle yemeği dönüşü önünden geçtiğim bi sanat galerisinde gördüğüm yağlı boya tabloları düşündüm...en çok da galata kulesi manzarası tuvale aktarılmış olanı...sonra...sonra bugün hiç halim yoktu.makyaj da yapmamış sayılırdım.sadece siyah gözkalemim vardı.rujum çıkmıştı.neden çıkmayan ruj üretemezler?tüm gün kalsa silinmese nolur sanki?Bugün gri düz çoraplarımı giymiştim.Şu butiği de yazmak istiyorum nezamandır ama sürekli fotoğraf makinamı evde unutuyorum.Günler sıradanlaşmaya mı başlayacak bilmiyorum ama son günler havalar istanbulda ısrarla çok güzel.Bugün nedense Türkçe post atmak istedim ve üşendiğimden ingilizceye çevirmedim.Akıcı şekilde Fransızca konuşan Türk kıza özenip Fransızca öğrenmek istemiştim habuki sabah.Dil kursları araştırdım kafamdan saniyede.Sonra unuttum.Gün bitti.Twitter'ıma gün bitti yazacağım ve uyuyacağım...

Comments