PENTİ GİY HADİSE YARAT!

Dün,bikaç gündür aldığım ve evde kıyamadan baktığım yeni çoraplarımı yazacaktım.kışın hayatımı renklendiren ince çoraplarımı...Paramı eteğe kota değil şu ara desen desen renk renk çoraplara harcıyorum:) Efendim, günlerce leopar desenli çorap/tayt aradım.Sonunda buldum.Onu geçtim.Bu senenin en seksi ince çorap trendi olan puantiyeli çorap aramaya koyuldum(polka dot thights)...Aradım aradım.Bikaç yere sordum..cık...yok...Sonra Penti'ye uğradım.Akşamın körüydü.Kafamda mail hazırlamıştım bile eğer Penti'de de bulamazsam yazacaktım: "en hit çorapları sizde bulamazsak Türkiye'de nerde bulucaz ithal mi edelim?" diye...Gittim sordum."ince çorap olcak.puantiyeli olcak.siyah olcak..." Kız hemen çıkardı verdi reyondan benim aradığım çorapları."YAŞASIN!!" dedim içimden(hatta mutluluk dansı yapacaktım da vazgeçtim) sitem e-mailine de gerek kalmadı kafamdan sildim.Sahi..Penti beni böyle mutlu ediyorsa kimbilir kimlerin hayatına da renk veriyordur diye düşündüm bi an..sonra bugün bana Penti'den e-mail geldi.Penti'de Hadise var diye...Penti'nin reklam kampanyalarının yeni yüzünün Hadise olduğunu gecen sabah kahvaltı ederken tv'de izlediğim bi programdan öğrenmiştim.Sevgili Penti istanbul fashion addict'i blogger aşkıyla bilgilendirdiği için kalbime taht kurmuş bir markadır.(Trend değil artık moda dünyasının bi gerçeği.Blogger'ların sahip oldukları güç damarlarındaki asil kanda mevcuttur.bloggermania engellemenez:) Ben severek görsellerini yayınlıyorum.Kendi son aldığım çoraplarımı da sizlerle paylaşıyorum.












benim sezon için aldığım çoraplar.Penti desenli,Penti puantiyeli ince,leopar desenli olan accessorize'dan..Penti'nin ürün yelpazesi çok geniş.Modellere bakarken hepsinden almak istiyorsunuz.Ben zor beğenen biri olarak kış koleksiyonlarına bayıldım.(alkış).

Comments

Anonymous said…
rengarenk olanlar çok şeker! :)
canımö desenli çorapları seviyosan falke çorapları öneririm sana şddetle:) bilstore'larda satılıyo renk renk hem uzun hem kısa desenli çöorapları var. ben kendime stok yaptım da yeni heheheh
bilstorelarda boy boy beyaz gömlek reklamı yapıyorlar.çorap sattıklarını yeni duyuyorum:) bakarım desenlilere.bu kış çorap koleksiyonu yapacağım sanırım:D
evelien errico said…
2nd picture.its cool.is it a local brand that I dont know.really cute.
göksel said…
şarkısını ben beğenmedim reeklamın :/ hadise de sonunda çok şımarık gülüyo bence. bilstore'da gömlekten başka bir sürü şey var çok cici. kitap, cd bile var bizim ofisin çok yakınında var mağaza öğle aralarında gidip geliyoruz : D bu sebeptendir ki mağazanın kartında baya bi puan birikti yılbaşında hediye almak için bekliyoooo <3