VOGUE TÜRKİYE JUNE 2010 BACKSTAGE PHOTOS+ COVER LEIGH LEZARK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

vogue türkiye haziran 2010 sayısı
model:leigh lezark
moda editörü: ece sükan
fotoğraf: nihat odabaşı
beyaz dantelli mayo: LaPerla-Kybele,renkli taşlı kolye: Mawi-Beymen

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

collages by istanbul fashion addict
photos via voguetürkiye


Evet ilk yaz sayısı Vogue Türkiye'nin...Haziran 2010 elimde...iki gündür dergi aldığım bayi benden bıktı.sürekli Vogue geldi mi diye uğradığım için eminim beni bisüre görmek istemiyordur.Önemli değil.Vogue Türkiye'nin haziran sayısı kapağında bir model görmeyi beklerken hipster DJ Leigh Lezark'ın fotoğraflarda o asla gülmeyen cool  mesafeli  bakan ve mavi beyaz temalı bir Vogue Tükiye kapağıyla karşılaştım.Gerçi kadından sıkıldım çünkü modaikonu oldu anlamadan ben(hangiara gittin de moda ikonu oldun?).cobrasnake ünlüsüyken, dünya moda ikonları arasına girdi bütün partilerin aranan DJ'i oldu hatta Karl Lagerfeld'in kısa moda filminde bile herkesin Fransızca replikleri varken, onun müzik yapışını izliyoruz ev partisinde.Vogue Türkiye'nin haziran 2010 sayısı çekimlerinde gerçekten çok güzel stilize edilmiş bikiniler,deri ceketler,iri kolyeler,sade makyaj ve beyazın,yeşilin,turuncunun ve mavinin sadeliğinde fotoğrafçı Nihat odabaşı'na bakıyor ve poz veriyor.Siyah ve fazla ütülenmiş gibi olan düz saçları boğazın rüzgarında ilk kez biraz dağınık görünüyor.Ama söyleyin...kim boğazın güzelliğinde dağılmaz ki birazcık da olsa?İstanbul,gerçek şu ki;senden daha güzel leigh.Alınma ama Istanbul'un üstüne tanımıyorum.Bu çekimi LA'de yapsaydın belki LA'den daha ön plana çıkardın ama İstanbul'dasın.Sahi...Dries Van Noten'ın zümrüt yeşili ayakkabılarına bayıldım.bayıldım.dahası yok.öteside.belki Dries Van Noten benim onun tasarımlarına karşı koyma seviyemi ölçüyor.Bu arada dergideki favori editorial'ım: SÖRF OKULU.evet Alaçatı'yı ÇOK özledim.anlaşıldı.gitmem gerek artık yakında.Konca Aykan'ın moda editörlüğünü yaptığu Sörf Okulunu biri bana scan etsin lütfen.sürfçüleri de. :)

Comments

Nadine2point0 said…
Firstly, love your blog.
2nd...those green 'wizard of oz' shoes! gasp.

Love the eyeliner, very dramatic.

http://www.nadine2point0.blogspot.com/
Unknown said…
I think I should get this one.I love international vogue magazines.especially your post powers it.
Anonymous said…
cover reminds me of harper's bazaar in vibe. i hate leigh lezark. why vogue turkey chose her? no no no....i am not turkish but I d love see some fierce turkish model/girl/socialite. having said that, i always tell my friends to bring me vogue turkey. it has nice editorials. leinti nti
great photo shootings...great works...gorgeous blog
re Nadine2point0: thank you:) black eyeliner and smokey eyes are my favorite too

re fashion love pro: vogue turkey is one of the best editions of Vogue mags.

re leinti nti: yes,H.BAZAAR covers are so much like this one.I honestly prefer a bikini cover for june issue.and a Turkish local celeb cover...why not?:)

re THESTREETFASHION5XPRO:
thanks for your comment,everyone loves Vogue :)