MY VOGUE USA SEPTEMBER 2012 ISSUE

Its the most heavy magazine I had ever bought.Bad part is half of it is ad but good thing I love checking out aw2013 ad campaigns coming out and see which photographer and model's work which brand.Cool.Please follow me on instagram: glamrockgal 

Bu arada hayatımda aldığım en kalın dergi Anna Wintour'un meşhur eylül sayısı.Çok beğendiğim Lady Gaga cover'ı ve moda çekimleri harika.Tam bir sezon dergisi hazırlamışlar ancak yarısı reklam.İyi olan eğer sektörle acayip ilgiliyseniz benim gibi, yenis ezon için reklam kampanyalarını, markalar hangi fotoğrafçı ve modellerle çalışmış ve nasıl görseller çıkmış incelemek süper.Seviyorum.Vogue ABD edisyonunu normalde çok almıyorum aldığım dergiler genelde İngiliz, Italyan ve Fransız edisyonları ancak Vogue ABD ünlü eylül sayısını alınca sezona daha hakim hissediyorum.
İnstagramda beni takip edin: glamrockgal

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Comments

Anonymous said…
Ilove and also have this issue, I also bought Sep 2012 edition which was very thick and heavy also, but gorgous.