İNDİRİMİ BEKLEMEK SABIR İŞİ

Bu sene indirimler gelmek bilmedi...Her sene erkenden indirimi başlayan Mango, nerdesin? İndirimin İ'si bile başlamadı.Ben ekim sonuydu, kasımda başlar dedim.Aralık'ın yarısına geldik, hala indirim yok. Zara'nın zaten en son indirime girecek bi havası var. Bu yazıyı önceki indirim istatistiklerine bakmadan sadece kendi hafızama güvenerek yazıyorum.Yılbaşında nezaman hediye almaya girsem Mango talan edilmiş ve indirimde olurdu. Hatırlıyorum. Hadi Mango indirime girmedi, Beymen neden indirim yapmadı? Bugün baktım %36 indirim var diyor. Allah aşkına istatistiksel standart sapmalar da hesaba katılarak mı %36 rakamına karar verdiler? Baya zor verilmiş bir karar olmalı. 35 mi yapsak? Çok az! Akşam Harvey Nichols'den SMS geldi pırlantalı ürünlerinde %40 indirim varmış.

Eğer dizaynır ürün alacaksam, indirimin sağlamını isterim; vee tüm ürünlerde.Pırlanta arayamam ben.Vaktim yok kardeşim. Beymen' e de burdan sesleniyorum, sitenizi güçlendirin lüften, ikinci sayfaya geçmek istediğimde artık kırmızı bi bekleme işareti çıkıyor bidaha da site hiçbir sayfayı açmıyor. Banner'larınıza tıklayınca da açmıyor. Demekki online alışveriş yapmaya kalksam yapamayacağım ki geçen sefer de yapamadan Wang siyah çanta satıldı. Bunun suçlusu Beymen'in çalışmayan sayfaları güncellemeyen online alışveriş sitesidir.Sırf bu yüzden affedemem çalışmayan siteyi! Gitti siyah çanta yarı fiyatına. V2K'nın internet sitesine de bakıyorum ama içerik yeterince zengin değil. Fiyatlar da daha bi yüksek.Neden bilmem.(onlar da haklı kur aldı başını gitti Euro olmuş 2.81 TL, dolarda 2 TL yi geçti artık TL oldu pul paramız eriyor.. )

Matches ve mytheresa.com dan alışveriş yapmayı ÇOOOK isterdim çünkü fiyatlar bizim departman store'ların yarısı.hatta bölün 3'e.Okadar daha ucuz.ama gel gör ki yurtdışı alışveriş sınırı 75 EURO ya düşürülmüş.Kuveyte yada Dubai'ye taşınasım geldi- tax free ülkere, yada para biriktirip yurt dışına diğer çıkışımı beklemem lazım.

Bu ara Fransız dizaynırlara hastayım.Isabel Marant'ın Etoile'sini (diffusion line 'ı) Zorlu Beymen den %25 indirimde bile pahalı olan fiyatından almadım. Para biriktirip yurt dışından alırım.Hadi indirime girsin beden kalmaz.Biliyorum.Napalım kader utansın.Vanessa Bruno ve Athe'sini de çok beğeniyorum. Ama daha bisürü adı bilinmeyen çok iyi Fransız markalar/ dizaynırlar buldum. Ancak onları almak için zamanım var. Çoğu Türkiye'de yok. Şu ara IRO'yu beğeniyorum. NewYorklular tarafından kurulan Parizyen tarzı hoşuma gidiyor. Sokak modasından ilham alıyor. Mih jeanleri de beğeniyorum ama bu markalar Türkiye'de nekadar biliniyor? Moda dünyasından geçen, moda sektöründe olanların bildiği okadar çok bu tip marka var; ama Türkiye'de bilinirlikleri nekadar? Türkiye'de marka olmak ne demek? Kalite mi, yoksa high end marka olmak mı dertleri fiyat etiketine bakınca YSL'den Armani'den altta kalır yanları olmuyor. Bu isimleri örnek verdim çünkü modayla pek alakası olmayanların bile bildiğini tahmin ettiğim markalar bunlar. Marka tanınırlıkları çok yüksek. Guess, Levis, Armani, Prada, Diesel de marka bilinirlikleri çok, ama jeanin kesimi çok iyiyse neden olmasın da, MİH'e yarım bin TL hatta daha fazlası ödenmesin? Bunları konuşuyorum çünkü bi alışveriş sitesini Parizyen pek tanınmayan markalar için radarıma aldım indirimini bekliyorum.Gelmezse o gün de sorun değil.

Eski ürünlerin turşusunu kuracak değiller yeni sezon gelip çatınca.Zinhar ki indirime girecekler!!
Kafam bozuk. İndirime girmelerini bekliyorum işte. Bekliyorum, hergün kontrol ediyorum.
Geceleri gözüme uyku girmiyor, indirimi bekliyorum.

İndirimi bekliyorum, gözlerim kapalı....Sabredemiyorum.

Siz de indirim bekleyenlerden misiniz?

ben yazdım: Burcu Acem

Comments