STİLİNİ DEĞİŞTİR #slogan #inspiration #fashionista

Image and video hosting by TinyPic

Zamanla aynı kalan bir stil mutlaka biyerlerde vardır ancak çok beslenen, çok gezen, çok okuyan insanların stilinin ve hayatlarının aynı kalacağına cidden inanmıyorum. Stil hayata bakış açınızın değişmesi, eskiden hoşlandığınız şeyleri artık “kitsch” bulmak gibi değişiklerle yönlenebiliyor. Yaş ilerledikçe de neyin yakışıp neyin yakışmadığını artık deneme- yanılma ile üstünüze göre dikilmiş ceket gibi oturtuyor ve biliyoruz. İnsan kendi vucudunu tanıdıkça da neyin daha iyi göründüğünü hangi kesim düşman hangi renk dost farkına varıyor.
20’li yaşlarda giydiğiniz kıyafetler 30’a geldiğinizde dolabın en ücra köşesinde her sezon bekliyor ve yüzüne bakılmıyor olabiliyor. Bunun sebebi stil ve zevkin değişmesi, kesinlikle yaşlanmak değil. 30’lu yaşlar bir kadının stilini bulduğu yegane yaşlar. Çünkü 20’ler daha deneyimsel  oluyor, zevk ve stil ruh haline göre değişiyor.  İngiliz eski model Erin O’Connor en trend olduğu dönemlerde İngiliz Vogue’una o günkü ruh halime giyiniyorum demişti. Androjen ve erkek çocuğunu andıran bir görüntüsü ve stili vardı. Kim Kardashian’ın Kanye West’den önceki  Paris Hilton özentisi halleri de 30’lu yaşlara girip parayı ve ünü en üst seviyede bulunca değişti. Aslında değişimin mimarı modaya olan ilgisi ile bilinen kocası Kanye’nin onu sektörün en iyi stilistleriyle tanıştırması ve Kim’in bu stilistlerle çalışmaya başlaması ile değişti. Moda ikonu haline gelmesine önayak olan stilisti Monica Rose’a yatsın kalksın dua etsin çünkü Monica Rose Kim’e hayatta giymeceği yalın ,sade ama kesimleri ve markaları ile konuşturan bir gardırop hazırladı. Zamanında Rachel Zoe’nin Nicole Ritchie’yi stil ikonuna çevirmesi de aynı şekilde “stilist etkisi” ile oldu. Paran var ama zevkin  yok diye üzülme stilistin olsun seni baştan yaratsın.
Benim stilim de son 2 yılda büyük değişim geçiyor. Dallı güllü festival elbiseleri artık giymediklerim dolabında duruyor. Daha yalın stil sever oldum. Benim için kalite ve kesimler önemli. Cool ve bohem nekadar tasarımcı varsa instagramda takip ediyorum.  Fransız Marais ve Bastille bohem stili etkisi altındayım. Paris’de en çok Marais’i sevip oradan alışveriş yapmıştım. Tam bir “vintage heaven” . Parisli cool markalar Maje, Zadig&Voltaire, Eleven Paris, Sandro , Iro, Vanessa Bruno  severek takip ettiğim ve satın aldığım, tarzıma en yakışan markalar. Süet kısa botlar stilimin vazgeçilmezi. Kışın en çok kullandığım renkler Siyah ve beyaz . Gri sezon favorim ne alırsam gri. İskandinav stilini de git-gel benimsedim. İskandinav markaları da çok alıp kullanıyorum. En sevdiğim ve en çok satın aldığım markalar Weekday,  Acne, &Other Stories, Monki, Designers Remix ve tabiki Ganni. Ganni’de süper cool parçalar bulabiliyorsunuz. Sanırım Danimarka’nın medar- ı iftiharı. Son dönem deri etek takıntım var. Ganni’de gözüme kestirdim mutlaka alacağım (çünkü bildiğin must-have).
Stilinizde aynı yere takılıp kalmayın. Hayat modayı kendi stilinize uyarladığınızda güzel...

Image and video hosting by TinyPic
Monica Rose 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Comments